پاسخگویی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان از طریق سامانه «سامد»

به‌منظور پاسخ‌گويی به تماس‌های مردم، ‌مديركل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در مركز سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) در محل استانداری حضور پيدا می‌کند.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌كل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، در راستای اجرای نظام‌نامه مديريت ارتباطات مردمی در بستر سامد (سامانه الكترونيكی ارتباط مردم و دولت) و تأكيدات استاندار مبنی بر تسريع در انتقال مشكلات و نظرات مردم به مديران مربوط و پاسخگويی به درخواست‌ها و مشكلات، سیدحکمت‌اله موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان، سه‌شنبه 30 شهریورماه 1400 به منظور پاسخگويی به تماس‌های مردم استان با سامانه ۱۱۱ مركز سامد، در دفتر اين مركز مستقر در اداره كل بازرسی، مديريت عملكرد و امور حقوقی استانداری خوزستان حضور خواهد يافت و به سوالات افراد درباره حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پاسخ خواهد داد.

متقاضيان می‌توانند مشكلات خود در حوزه اداره‌كل ميراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خوزستان را در تاریخ یادشده از ساعت 9 تا 11 از طریق شماره 111 به صورت مستقیم با مدیرکل میراث‌فرهنگی مطرح و پيگيری کنند.

سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) سیستم ارتباطی مؤثری میان مردم و مسئولان است که از راه این سامانه، مردم می‌توانند به‌راحتی و بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 14000628478803

برچسب‌ها